Częste pytania

Wybór worka

Nie wiem, jaki mam typ worka lub odkurzacza.

Na dole lub z boku odkurzacza znajdziesz małą tabliczkę z dokładną nazwą odkurzacza i na jej podstawie łatwo znajdziesz w naszej wyszukiwarce swój worek.

więcej znajdziesz w artykule

Nie udało mi się znaleźć mojego typu odkurzacza w wyszukiwarce.

Na górnej stronie odkurzacza jest często podane np. "Philips 3000W" – czyli marka i moc. Do dokładnego wyszukania potrzebujemy jednak dokładnego typu odkurzacza, który znajdziesz na dolnej tabliczce urządzenia. Możliwe również, że Twojego typu odkurzacza brakuje w naszej bazie danych – ale to jeszcze nie oznacza, że nie mamy dla niego worka. Zadzwoń lub napisz do nas – sprawdzimy, który worek będzie dla Ciebie odpowiedni i dodamy Twój typ odkurzacza do naszej bazy danych.

Co jeśli wybiorę niewłaściwie?

Nie martw się – pomożemy Ci. Poszukamy dodatkowo prawidłowego worka, a towar wymienimy. Ewentualną różnicę ceny otrzymasz z powrotem na rachunek lub wyślemy Ci fakturę celem dopłaty.

Wyglądają inaczej, niż przywykłeś/aś?

W przypadku znalezienia w naszym sklepie internetowym twojego typu odkurzacza, worki będą Ci pasować. Nie martw się tym, że worki papierowe są często składane w różny sposób i na pierwszy rzut oka wyglądają inaczej. Worki z nietkanych materiałów tekstylnych sa często sprzedawane jako gładkie i przy wkładaniu do odkurzacza wystarczy je zagiąć.

Jakość

Dlaczego cena jest stosunkowo niska?

Po prostu mamy wprawnego producenta – firmę rodzinną, która jest wyspecjalizowana w workach i udoskonaliła swoją produkcję w taki sposób, że jest w stanie zmiażdżyć konkurencję jakością i ceną.

Czy worek nie jest za duży?

Worek tekstylny po prostu nie jest zagięty jak ten papierowy i dlatego wygląda na większy. Powinieneś się raczej obawiać worków wyglądających na mniejsze – jeżeli bowiem nie sięgają one na dno odkurzacza, nie tylko zmniejsza się pojemność worka, pod ciężarem zawartości może się on rozerwać.

Jaki filtr otrzymam w opakowaniu?

Klasyczny filcowy kwadrat – umieszcza się go zazwyczaj przed silnikiem lub przed filtrem Hepa. Warto go jednak często zmieniać – wydłuża on żywotność filtru Hepa i dlatego dodajemy zawsze jeden filtr na trzy do czterech worków.

Przetwarzanie zamówienia

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia na e-mail.

Sprawdź proszę folder „Spam” – zdarza się czasem, że właśnie tam lądują e-maile. Albo po prostu do nas zadzwoń, chętnie potwierdzimy Ci każde zamówienia ustne. Nie zdarza się, byśmy nie rejestrowali przesyłki, jeżeli przeszedłeś/przeszłaś przez proces aż do potwierdzenia zamówienia.

Czekam na zamówienie i ciągle nic nie mam.

Jeżeli klient składa zamówienie z zadeklarowaną płatnością z góry na rachunek i podał błędny symbol zmienny, nie wiemy, o którego klienta chodzi, przez co nie możemy aktywować przesyłki do nadania. Prosimy zatem o weryfikację symbolu zmiennego i ewentualny kontakt mailowy bądź telefoniczny, tak abyśmy mogli ręcznie przeprowadzić parowanie.




Szukany przedmiot nie został przez ciebie znaleziony?
Napisz do nas, chętnie odpowiemy na każde pytanie.


Miejsca oznaczone * są obowiązkowe